Help about girls
Re: Help about girls
Try to do like Jean Dujardin in the Artist. No sound should come from your mouth...

"Les femmes ne recherchent pas le bel homme. Les femmes recherchent l'homme qui a eu de belles femmes." Milan Kundera
This statement makes me sad.Grossemite wrote:It is very possible to seduce girls without being handsome, but when you are, you barely don't have to do anything, girls (not every girls but a lot of her) will dig you regardless of your conversation skills.
omnia vincit amor
- Grossemite
- Guru
Why? You don't find it accurate? Of course girls are much less superficial than men, but handsome men have it as easy as beautiful girls at the seduction game.rafale wrote:This statement makes me sad.Grossemite wrote:It is very possible to seduce girls without being handsome, but when you are, you barely don't have to do anything, girls (not every girls but a lot of her) will dig you regardless of your conversation skills.
It is not a girl thing, it is a human thing be attracted by what's physically beautiful.
Can I ask you a question Grossemite? Are you still virgin (I mean virgin without paying)Grossemite wrote:Why? You don't find it accurate? Of course girls are much less superficial than men, but handsome men have it as easy as beautiful girls at the seduction game.rafale wrote:This statement makes me sad.Grossemite wrote:It is very possible to seduce girls without being handsome, but when you are, you barely don't have to do anything, girls (not every girls but a lot of her) will dig you regardless of your conversation skills.
It is not a girl thing, it is a human thing be attracted by what's physically beautiful.
"Les femmes ne recherchent pas le bel homme. Les femmes recherchent l'homme qui a eu de belles femmes." Milan Kundera
- Grossemite
- Guru
Outre le fait que tu n'as manifestement pas lu entièrement le topic "présentons-nous" que tu as crée, je ne vois pas ce que ça vient foutre là-dedans, ah si pardon, te procurer tes 2 petites minutes de satisfaction gamines à te foutre de la gueule de quelqu'un ici.
Quand je pense à l'autre monomaniaque pourfendeur de troll qui suit St Dav comme son ombre, je me demande pourquoi il ne dirige pas plutôt sa croisade contre toi qui passe ton temps à rabaisser tout et tout le monde, parce qu'il s'agissait bien de rabaissement, sinon, tu t'aurais pas ajouté le condescendant et SI AMUSANT "sans payer", ha ha ha, le gros déconneur!
Tu t'amuses bien avec Vince Voyeur et ça n'a pas l'air de le vexer, continue avec lui, moi j'ai pas envie d'être le sujet de moquerie d'un comique de comptoir assez vieux pour être mon père, avec qui tu partages visiblement un amour de la répartie bas de plafond (pour Noël je lui ai pris un dvd de Guy Montagné, t'en veux un exemplaire aussi?)
Quand je pense à l'autre monomaniaque pourfendeur de troll qui suit St Dav comme son ombre, je me demande pourquoi il ne dirige pas plutôt sa croisade contre toi qui passe ton temps à rabaisser tout et tout le monde, parce qu'il s'agissait bien de rabaissement, sinon, tu t'aurais pas ajouté le condescendant et SI AMUSANT "sans payer", ha ha ha, le gros déconneur!
Tu t'amuses bien avec Vince Voyeur et ça n'a pas l'air de le vexer, continue avec lui, moi j'ai pas envie d'être le sujet de moquerie d'un comique de comptoir assez vieux pour être mon père, avec qui tu partages visiblement un amour de la répartie bas de plafond (pour Noël je lui ai pris un dvd de Guy Montagné, t'en veux un exemplaire aussi?)
Oh please be nice, boys. This is hardly the thing to be upset over. Booz shows no favoritism... we all get it when it's our turn...
Grossemite, I can tell you do just fine with the ladies, anyway. You are well spoken and with good humor.
Pirateguy, It's so hard to give you a good answer. I have to agree with the other guys, its strange for a good-looking guy to have trouble like this, but possible that since you feel a little insecure talking with a girl of interest, it's become a self-sabotage of sorts.
There are a some girls out there are flock to the weak and wounded (but usually because they have some esteem issues, themselves). However, most of us are motivated by confidence. It's happened in the past I see a handsome man, but when the opportunity comes to converse with him, I immediately find someone with a weak ego and little self assurance. This is a huge turn off, no matter how good-looking the guy is.
Any chance this could be your problem?
Grossemite, I can tell you do just fine with the ladies, anyway. You are well spoken and with good humor.
Pirateguy, It's so hard to give you a good answer. I have to agree with the other guys, its strange for a good-looking guy to have trouble like this, but possible that since you feel a little insecure talking with a girl of interest, it's become a self-sabotage of sorts.
There are a some girls out there are flock to the weak and wounded (but usually because they have some esteem issues, themselves). However, most of us are motivated by confidence. It's happened in the past I see a handsome man, but when the opportunity comes to converse with him, I immediately find someone with a weak ego and little self assurance. This is a huge turn off, no matter how good-looking the guy is.
Any chance this could be your problem?
omnia vincit amor
- PIERRE WOODMAN
- The Spider
Grossemite ton post m'a impressionné, je suis curieux de voir ce que Booz pourra répondre à ça ! Mais d'un autre coté je trouve ça marrant les petits coups de griffes de Booz auxquels moi aussi j'ai droit parfois ! Je pense qu'il déconne juste "comme ça" et s'avère 100 fois moins méchants que certaines autre personnes qui viennent écrire ici !
About the original question of this topic, I don't have any specific comment ...
PW
About the original question of this topic, I don't have any specific comment ...
PW
"For 16 years WCX is a fortress resisting the changes of the internet and the hatred of morons.Thanks to the fans having always supported me but also those discovering me today. It's together that we will go the furthest !!!"
- totoro
- Guru
encore un branleur de francais, je suis sur qu'il fume en plusGrossemite wrote:Outre le fait que tu n'as manifestement pas lu entièrement le topic "présentons-nous" que tu as crée, je ne vois pas ce que ça vient foutre là-dedans, ah si pardon, te procurer tes 2 petites minutes de satisfaction gamines à te foutre de la gueule de quelqu'un ici.

hein?
- PIERRE WOODMAN
- The Spider
Ne t'y met pas toi aussi !!!
Grossemite est depuis longtemps sur le forum et il a le droit d'être suceptible je pense !
PW

Grossemite est depuis longtemps sur le forum et il a le droit d'être suceptible je pense !
PW
"For 16 years WCX is a fortress resisting the changes of the internet and the hatred of morons.Thanks to the fans having always supported me but also those discovering me today. It's together that we will go the furthest !!!"
Thanks to you all. I read all you write, and used google translate to read others.