Il y a juste une chose !PIERRE WOODMAN wrote: ↑Sat Oct 15, 2022 6:40 pmExact !!!If you would correctly take the correct GDP-PPP per capita(so what the average person earns in the country), you will see that the average russia Person ist a lot poorer than the average french Person. These are facts!!!! And you can not say its relative or discussable.
PW
Si un Russe a le même revenu en dollars qu'un Français, et c'est fort probable, alors un Russe en Russie, vivra bien mieux qu'un Français en France ! Parce que la vie en Russie est beaucoup moins chère : pour les services, les services publics et les marchandises générales. C'est là toute l'ironie de la chose. Bien sûr, tu as oublié d'y penser...

According to statistics from the Numbeo database at the beginning of 2021, Russia is a "cheaper" country than France.
The price level in Russia for a set of basic goods and services (including food, consumer goods, transportation, communications, utilities) is on average 58.9% lower than in France. In other words, at the current exchange rate, $1,000 in France will have the same purchasing power as $411 in Russia.
Je m'excuse pour l'anglais, je suis déjà confus sur les sujets...