Great Dino Velvet! The 8mm film is beautiful.Jean wrote: ↑Wed Oct 08, 2025 1:40 pmOui c'est incroyable et complètement faux évidemment, mais où vont elles chercher tout ça ? Moi ça me fait penser à Dino VelvetPIERRE WOODMAN wrote: ↑Tue Oct 07, 2025 8:54 amElle a dit des choses incroyables, qu'elle avait été violé par 10 inconnus pour son casting ( j'étais seul pour son CX ) , que je l'avais drogué, que je fais des videos de viols que je revend sur le DarkNet, que je frappe les femmes à coup de poings jusqu'à ce qu'elles soient KO, que je suis sous cocaïne etc ...
https://villains.fandom.com/wiki/Dino_Velvet
T'as de la patience Pierre....
Re: T'as de la patience Pierre....
Yes absolutly Doxxx
Underrated movie indeed.
I'm a bit sad these days cause I can’t access Pierre's forum as much as I used to. One of the best internet boards for sure.
I'm a bit sad these days cause I can’t access Pierre's forum as much as I used to. One of the best internet boards for sure.
- PIERRE WOODMAN
- The Spider
Thanks Lionel !!!
PW
PW
"For 16 years WCX is a fortress resisting the changes of the internet and the hatred of morons.Thanks to the fans having always supported me but also those discovering me today. It's together that we will go the furthest !!!"