VIOLA BAILEY'S
- TangoJLB75
- Padawan
Re: VIOLA BAILEY'S
Pierre
compte tenu du fait que Viola Bailey est la numéro 1 absolue sur ce forum, je propose de mettre en place une cagnotte unique et spéciale pour faire un cadeau à Viola que tu pourrais lui remettre en main propre. Mettre une cagnotte en place comme pour une pré-vente classique sur ton site, avec une jauge visible, de façon par exemple à lui offrir une bague de plusieurs milliers d'euros (5000?). Je sais cela peut paraître dingue mais finalement pas tant que çà.
Je suis sûr que beaucoup de fans de Bailey pourraient participer sans hésitation tellement Viola est le rêve absolu.
Peux tu réfléchir à ma proposition?
compte tenu du fait que Viola Bailey est la numéro 1 absolue sur ce forum, je propose de mettre en place une cagnotte unique et spéciale pour faire un cadeau à Viola que tu pourrais lui remettre en main propre. Mettre une cagnotte en place comme pour une pré-vente classique sur ton site, avec une jauge visible, de façon par exemple à lui offrir une bague de plusieurs milliers d'euros (5000?). Je sais cela peut paraître dingue mais finalement pas tant que çà.
Je suis sûr que beaucoup de fans de Bailey pourraient participer sans hésitation tellement Viola est le rêve absolu.
- robinsonmuniz
- Guru
Viola just posted this in her IG account.
I guess she is NOT coming back.
She's back already. Look at all those amazing hype. 

-
- Padawan
Good luck to whatever you have planned for your future violetta.The path of studying and knowledge stays forever with you .
So when do we find out what's happening, Monday has come & gone
-
- Guru
Dear Viola, you have charted a new path for your future. I wish you happiness and fulfillment.robinsonmuniz wrote: ↑Tue Jun 24, 2025 12:19 pmViola just posted this in her IG account.
Screenshot_2025-06-24-14-17-34-262-edit_com.instagram.android.jpg
I'm in. I think it's a very good idea.TangoJLB75 wrote: ↑Tue Jun 24, 2025 11:27 amPierre

you really didn't understand anything?robinsonmuniz wrote: ↑Tue Jun 24, 2025 12:19 pmViola just posted this in her IG account.
Screenshot_2025-06-24-14-17-34-262-edit_com.instagram.android.jpg
it's all a show! she's back stronger than before. soon we'll see her covered in cum dressed as a nun or something similar. she's just acting. what's the point of saying these things and being seen with Pierre? they're creating the plot of a big comeback. soon she'll also do a mega bukkake or orgy. i'm sure.
I hope she is well and if she comeback for sure make us happy 

-
- Padawan
WoW. 500-5000
What a woman!
To comeback or "cumback"
it's her choice. She knows she has fans waiting here. But it's here life. I hope for her she enjoys it!
What a woman!
To comeback or "cumback"