MAYA BENSINGER

Comment and ask everything about each auditioned girls during the Woodman Casting X. Exclusive informations inside.
User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93467
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: MAYA BENSINGER

Post by PIERRE WOODMAN »

She is next casting update !!!

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

Rogue Trader
Guru
Posts: 360
Joined: Sun Jul 30, 2017 1:02 am

Re: MAYA BENSINGER

Post by Rogue Trader »

:o :shock: :o

Zegerman
Guru
Posts: 362
Joined: Sun Jan 17, 2016 5:36 pm

Re: MAYA BENSINGER

Post by Zegerman »

That's now hard..to wait for Maya..really looking forward to seeing you both in action!

Mr T
Padawan
Posts: 45
Joined: Sat Oct 08, 2022 5:42 pm

Re: MAYA BENSINGER

Post by Mr T »

Merci de ne pas nous donner "A suivre" 😂

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93467
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: MAYA BENSINGER

Post by PIERRE WOODMAN »

Non !!! J'ai envie de faire plaisir à tout le monde ce mois ci de mon mieux donc je la met en intégrale !!!

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

Zegerman
Guru
Posts: 362
Joined: Sun Jan 17, 2016 5:36 pm

Re: MAYA BENSINGER

Post by Zegerman »

Excellent, ca nous fera enormement de plaisir de voir cette bombe en action :)

Jackthelad
Padawan
Posts: 48
Joined: Sun Dec 31, 2017 8:53 pm

Re: MAYA BENSINGER

Post by Jackthelad »

PIERRE WOODMAN wrote:
Sun Jan 15, 2023 11:02 am
Non !!! J'ai envie de faire plaisir à tout le monde ce mois ci de mon mieux donc je la met en intégrale !!!

PW
Merci Bien Pierre!! :D

Mr T
Padawan
Posts: 45
Joined: Sat Oct 08, 2022 5:42 pm

Re: MAYA BENSINGER

Post by Mr T »

PIERRE WOODMAN wrote:
Sun Jan 15, 2023 11:02 am
Non !!! J'ai envie de faire plaisir à tout le monde ce mois ci de mon mieux donc je la met en intégrale !!!

PW
Maître Pierre, quand tu m'as dit que Suzy Fox avait du sperme dans la gorge, j'ai acheté du crédit pour le regarder car je te soutiens et c'est ce que j'aime. Pouvez-vous s'il vous plaît me dire si Maya a eu du sperme dans la gorge ?

daba52
Guru
Posts: 1756
Joined: Sat Dec 14, 2013 8:43 pm
Location: USA

Re: MAYA BENSINGER

Post by daba52 »

Thank you, Pierre! :D I am so glad you had stayed in contact with Maya. I can only hope that your time with her was exceptional! :twisted: :twisted: But we will see soon enough! The best part to me is that you gave her the opportunity to live out some of her fantasies (as you do with all the models that come to you)! That's why you are the best! 8-) 8-)

Mr T
Padawan
Posts: 45
Joined: Sat Oct 08, 2022 5:42 pm

Re: MAYA BENSINGER

Post by Mr T »

Mr T wrote:
Sun Jan 15, 2023 2:37 pm
PIERRE WOODMAN wrote:
Sun Jan 15, 2023 11:02 am
Non !!! J'ai envie de faire plaisir à tout le monde ce mois ci de mon mieux donc je la met en intégrale !!!

PW
Maître Pierre, quand tu m'as dit que Suzy Fox avait du sperme dans la gorge, j'ai acheté du crédit pour le regarder car je te soutiens et c'est ce que j'aime. Pouvez-vous s'il vous plaît me dire si Maya a eu du sperme dans la gorge ?
Maître?

Post Reply