DOMINIKKA
- PIERRE WOODMAN
- The Spider
Re: DOMINIKKA
Not at the moment but ask me again next month, I'll do it for you !!!
PW
PW
"For 16 years WCX is a fortress resisting the changes of the internet and the hatred of morons.Thanks to the fans having always supported me but also those discovering me today. It's together that we will go the furthest !!!"
Outstanding! Thank you, Pierre!
Great news! 

-
- Guru
Reminder notice for the video 

Salut Pierrot,
Que devient cette petite czech? Hâte de voir quelque chose avec elle.... C'est pas une bombe mais elle sent le Q!!!
Tu ranges ta bite et te mets derrière ton AVID un peu???Lol!!!
Tchusssss Master!!!
PS : How much pour m'ouvrir l'integralité de ton serveur, les rush, les non contractuelles, les scenes non montées, les archives non signées,....... Il doit y avoir du très lourd!! Fais moi signe avant de passer l'arme à gauche!!!MDR!!
Que devient cette petite czech? Hâte de voir quelque chose avec elle.... C'est pas une bombe mais elle sent le Q!!!
Tu ranges ta bite et te mets derrière ton AVID un peu???Lol!!!
Tchusssss Master!!!
PS : How much pour m'ouvrir l'integralité de ton serveur, les rush, les non contractuelles, les scenes non montées, les archives non signées,....... Il doit y avoir du très lourd!! Fais moi signe avant de passer l'arme à gauche!!!MDR!!
Another casting which I am eager to see
...There are so many great casting yet to see!
I can't even begin to prioritize which casting I am most eager to see!
I only know I am always happy and appreciative whenever Pierre releases them. 

Came across her casting pictures and was reminded of what a sweet girl and wonderful body
...Looking forward to seeing her with you and your crew
...BTW best wishes for a successful operation in 10 days and a speedy recovery! 

Salut Pierre,
Ayant été bien rassasié avec Dame Ardolino dont je te remercie vivement encore, saurais-tu me dire ce que tu entrevois dans ta boule de cristal pour cette demoiselle sur ton site? Elle sent bon le jeune Q.....
Ayant été bien rassasié avec Dame Ardolino dont je te remercie vivement encore, saurais-tu me dire ce que tu entrevois dans ta boule de cristal pour cette demoiselle sur ton site? Elle sent bon le jeune Q.....

- PIERRE WOODMAN
- The Spider
Pas pour le moment, j'ai trop à faire !!!
PW
PW
"For 16 years WCX is a fortress resisting the changes of the internet and the hatred of morons.Thanks to the fans having always supported me but also those discovering me today. It's together that we will go the furthest !!!"
Merci pour ta réponse quand même....