HELEN

Comment and ask everything about each auditioned girls during the Woodman Casting X. Exclusive informations inside.
admin
Posts: 3959
Joined: Thu Jan 29, 2009 5:31 pm

HELEN

Post by admin »


C0nand0
Guru
Posts: 1333
Joined: Mon Oct 01, 2012 7:54 pm

Re: HELEN

Post by C0nand0 »

Super cute face. Super cute smile. Super cute girl.

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93253
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: HELEN

Post by PIERRE WOODMAN »

She is Nataly Von sister !!! But I never worked with her ...

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

cambaceres
Guru
Posts: 924
Joined: Sun May 31, 2009 10:29 pm

Re: HELEN

Post by cambaceres »

T'as même pas trempé le biscuit ?

GeorgeN
Guru
Posts: 332
Joined: Sat Jun 25, 2011 7:32 pm

Re: HELEN

Post by GeorgeN »

I would not have guessed she was Nataly Von's sister. She has a different style altogether. I prefer Nataly! But she has a winning smile.

kamonyak
Guru
Posts: 389
Joined: Thu Jul 05, 2012 6:10 am

Re: HELEN

Post by kamonyak »

PIERRE WOODMAN wrote:Nataly Von sister

PW
Sister and sister ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

User avatar
regis69
Guru
Posts: 346
Joined: Sat Feb 09, 2013 8:38 pm

Re: HELEN

Post by regis69 »

PIERRE WOODMAN wrote:Nataly Von sister !!! But I never worked with her ...

PW
Encore une petite russe qui vient te voir en te disant qu'elle a déjà tournée 20 scènes hardcore et qu'elle veut se faire défoncer par ce bon vieux woody :x qu'est ce qu'elles croient celles la??? Monsieur n'est pas une machine qu'on utilise pour faire décoller sa carrière :roll:

Tu aurais du la dérouiller pour un petit SMM :evil:

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93253
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: HELEN

Post by PIERRE WOODMAN »

Oui mais j'avais d'autres filles qui attendaient !!! Toujours la même histoire ...
Je suis faché avec Uma Zex qui est venue m'insulter à la porte de ma chambre l'an dernier pour avoir attendu des heures !!! Elle ne veut plus me parler et dit partout que je suis un connard sans me connaitre ...
Et il y en a plein comme ça qui rentrent chez elles vertes de rage sans m'avoir rencontré et qui plus tard disent qu'elles n'ont pas voulu venir à mon casting !!!
Je ne peux pas lutter contre ça, mais j'essaye de ne pas trop tarder, sauf quand je tombe sur une Chintia Doll avec qui je m'éclate tellement qu'après avoir pris ma douche je regarde mon telephone où le sms d'une agence m'explique que j'ai 5 filles très fachées qui disent que je suis un connard ...

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

User avatar
woodfans
Guru
Posts: 205
Joined: Tue Oct 08, 2013 11:09 am

Re: HELEN

Post by woodfans »

Dure ta vie :D

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93253
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: HELEN

Post by PIERRE WOODMAN »

Ben ouais !!! :lol: :lol: :lol:

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

Post Reply