NISHA

Comment and ask everything about each auditioned girls during the Woodman Casting X. Exclusive informations inside.
duracel56
Padawan
Posts: 10
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:41 pm

Re: NISHA

Post by duracel56 »

Yes, merci pour les infos des coulisses ;) Je me demandais si la fin du casting en montrerait plus mais c'est pas l'essentiel, t'es carré et tu fais le max pour tes fans et ça se voit le résultat est là! C'est ça qui te rend unique.
En résumé, good job!

tradavis
Padawan
Posts: 18
Joined: Tue Jul 07, 2015 5:31 pm

Re: NISHA

Post by tradavis »

Hello Pierre, sorry for the mistake in the WUNF forum, here it's better... I know all the work you do for us, so just to have an idea can you tell us when do you think you'll be able to complete this casting?

Thank you again, I know you always do you best for your fans ;)

It was just to know if you plan to update the Nisha's casting in 2018... It would be awesome!! But I understand very well if you put it at the bottom of the stack because of the amount of work you have.
Thank you

duracel56
Padawan
Posts: 10
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:41 pm

Re: NISHA

Post by duracel56 »

Cette scène est vraiment magnifique! Trop hâte de voir ce qu'il se passe quand elle revient à l'imprévu :? Avec les potes elle a du prendre cher :D

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93235
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: NISHA

Post by PIERRE WOODMAN »

Yes guys I will set it up soon !!!

PX
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

duracel56
Padawan
Posts: 10
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:41 pm

Re: NISHA

Post by duracel56 »

Merciiiiiiiiiiiiiiii Pierre!! Ca c'est LA bonne nouvelle du jour!
Toujours au top!

duracel56
Padawan
Posts: 10
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:41 pm

Re: NISHA

Post by duracel56 »

Bonjour Pierre, est-ce que je peux te demander si on peut espérer voir cette ultime update cet été? J'avoue que j'ai vraiment hâte de voir le traitement qui lui a été réservé pour son passage à l'improviste ;)
Merci!

tradavis
Padawan
Posts: 18
Joined: Tue Jul 07, 2015 5:31 pm

Re: NISHA

Post by tradavis »

So shy and pretty! Unfortunalely she doesn't seems to do new scenes anymore...

duracel56
Padawan
Posts: 10
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:41 pm

Re: NISHA

Post by duracel56 »

Elle a fait quelques scènes depuis mais rien de comparable avec la spontanéité du casting.... Et sûrement de la suite à venir ;)

duracel56
Padawan
Posts: 10
Joined: Fri Feb 24, 2017 4:41 pm

Re: NISHA

Post by duracel56 »

Bonjour Pierre, est-ce que tu penses avoir le temps de nous montrer la suite de ses aventures cette année? (elle est tellement ouf celle-là!)

Merci chef!

bigfan
Padawan
Posts: 6
Joined: Sat Dec 08, 2018 11:53 pm

Re: NISHA

Post by bigfan »

Hello Pierre, I want to thank you a lot for bringing us such beauties everytime! Best producer, and maybe actor ;), ever! Do you think you'll be able to release the next adventure of that shy Nisha soon? Thank you!

Post Reply