Pierre, lucky you! What a gem she is. Fucking this lady must have been a pure pleasure. I had her on my radar from that video you're talking about in the interview.
PS I'm in the group that likes her nose It's something specific. People are beautiful in their uniqueness. Life will be boring if each girl would look like Jessica Alba.
If I'm honest her nose wasn't as bad as I initially thought. She's actually very beautiful and has a tight, smashing firm body! Can't wait to see her in action.
Je pense que pierre use un peu trop de photoshop sur les miniatures, du coup tout est lissé et ça rend les miniatures souvent très peu naturelle et parfois "dégueulasse", c'est à mon avis le cas ici.
Un petit comparatif avec et sans photoshop, cette femme est magnifique, désolé de le dire mais ce photoshop est moche.
OK et tu as fais ce comparatif parce que tu es membre du site ???
Mais qu'importe tu as le droit de pas aimer le visuel "visage de cire" mais j'ai déjà expliqué plusieurs fois qu'étant donné que la première minute est gratuite, je ne mens à personne et que ces visages lissés sont voulus et tu es le premier à m'en faire le reproche depuis 6 ans et ce, sans être membre du site, ce qui retire quand même pas mal d'impact à tes dires !!!
PW
"For 16 years WCX is a fortress resisting the changes of the internet and the hatred of morons.Thanks to the fans having always supported me but also those discovering me today. It's together that we will go the furthest !!!"
Wonderful interview, Pierre and Silvia! I so enjoyed your discussion and the greater information about Silvia's current situation! I am sure that your time together was explosive...orgasmic... Especially as Silvia had not had sex for a while and was game for NEW experiences!
Really looking forward to witnessing Silvia's "education"!
This is always the epitome of why I love this site so much...women coming to you, trusting you enough, to try things they had never tried before or even thought was possible...then you open the door and unleash the passions within!!