NIKKI RIDER

Comment and ask everything about each auditioned girls during the Woodman Casting X. Exclusive informations inside.
loaded
Guru
Posts: 103
Joined: Tue Mar 02, 2010 3:13 am

Re: NIKKI RIDER

Post by loaded »

What was the actor she referred to? Didn't understand what she said.
Thank You very much.

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93500
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: NIKKI RIDER

Post by PIERRE WOODMAN »

I don't remember and don't have time to listen the full casting again, tell me which minute it is !

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

loaded
Guru
Posts: 103
Joined: Tue Mar 02, 2010 3:13 am

Re: NIKKI RIDER

Post by loaded »

Thank You, yes it's in 5:47/48 secs.

loaded
Guru
Posts: 103
Joined: Tue Mar 02, 2010 3:13 am

Re: NIKKI RIDER

Post by loaded »

I don't know if you allready, had time to check the casting;She says it on 5:48 seconds (in the passage of 47 to 48 secs, to be exactly).
Thank You very much.

WFX
Guru
Posts: 711
Joined: Wed Sep 08, 2010 10:57 pm

Re: NIKKI RIDER

Post by WFX »

I have seen dis one do life dildo shows together with trinity smith in germany at the ibiza party. :lol: :lol: She tours a lot of clubs in germany! But to be honest, to me she was a bit boring in true. No fun, not talkative, lacks bubbly personality, looks mad, unsatisfied & disappointed in life, while at the bar that day. :oops: Seems like she lacks a bit social behavior and hasnt experienced how to behave with a gang of men. I also noticed that her nose was huge from close (almost a mini dick) and wiggeling a lot when she talk wit me afterwards while I was having a beer at the bar. :oops: Hm,where is Booz wit thoses cumments; normally he is first to cum wit dis bull shit in topicos of girls who he think resembles Pinocchio. :lol: Also, her eyes (and eye bags) plus face skin also look a bit old from 10 centimeters close. Im normally a fanboi of green/blue (light grey,a bit) eye, but i dont care that much any longer wit dis one when I talked wit hers. She told me she was 30 y/o but unfortunately she look more like she have skin of 38 y/o (remember kids,,,,don't smoke!). I think cuz I have experience wit her in true, and knows how she is, that I cant enjoy dis vid of hers. But of course, if you dont know hers, then you dont know, and will fo' sure enjoy dis vid!
Remember melanie rios? Same thing. Everybody is horny for hers,,,,but listening to pierre she is really a huge BITCH in true. But since almost nobody of us met her, we can still feel sexie towards hers when seeing hers movies, which prolly wouldnt the case anylonger, if we knew what pierre knows about hers. I have the same wit Nikki.
Attachments
Pinocchio yes or no?
Pinocchio yes or no?

loaded
Guru
Posts: 103
Joined: Tue Mar 02, 2010 3:13 am

Re: NIKKI RIDER

Post by loaded »

Don't know if anyone could understand the name of the actor she has mentioned.
I would be very thankful for a help,If anyone understand it...
Thank You.

User avatar
globox4ever
Guru
Posts: 387
Joined: Wed Mar 31, 2010 12:04 pm

Re: NIKKI RIDER

Post by globox4ever »

Hihi lol son anecdote avec Jocelyn alias assman l'animal, en même temps c'est pas un fino notre pote, c'est une véritable bite montée sur patte destinée à fracasser du trou du cul à la chaine sans finesse aucune, le style bourrin boucher à déboucher mais que j'apprécie malgré tout ....mais pas les filles a priori ! :mrgreen:

Et l'anecdote sur le public hongrois pas souriant dans les salons qui voudrait limite la voir chier hihi c'est rigolo aussi et l’incompréhension du V avec les doigts lol sacré Nikki heureusement que tu lui a pas demandé d'emmener ses potes à la piscine !

Sinon elle est sympa cette salope, très nature, bavarde, spontanée, franche avec du gros caractère, j'aime beaucoup, elle est classe, je la verrais bien travailler dans un service de ressource humaine dans une grosse bite heu grande boite pardon...Bien sur elle embaucherait les gens qui lui dilateraient le plus le fion, cela va de soi, cependant Jocelyn, lui, il n'aurait aucune chance, il est blacklisté depuis bien longtemps maintenant !
Une femme au trou du cul explosé (ou en chou fleur) est une femme épanouie !

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93500
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: NIKKI RIDER

Post by PIERRE WOODMAN »

J'ai vu Jojo la semaine dernière, il va toujours bien le bestiaud !!! Il est devenu un homme d'affaire serieux dans l'immobilier et il a raison !!!

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

User avatar
globox4ever
Guru
Posts: 387
Joined: Wed Mar 31, 2010 12:04 pm

Re: NIKKI RIDER

Post by globox4ever »

Sa femme est toujours vivante ? Elle n'est toujours pas décédée d'une hémorragie rectale ? Elle doit prendre très cher la pauvre !

Je suis certain que Jojo est une célébrité auprès des proctologues hongrois car il doit être responsable d'un sacré paquet de fissures anales cet enculé, je suis certain que depuis qu'il a arrêté son métier d'acteur, les proctologues ont perdu la moitié de leur chiffre d'affaire bref si il enfile aussi bien ses clients qu'il enfile les meufs, je comprends mieux pourquoi sa reconversion professionnelle est un succès !

Dis lui de revenir tourner quelques scènes avant que ses seins ne trempent de trop dans la soupe et que les poils de ses couilles ne deviennent trop blancs, ils manquent à tous ses fans, depuis qu'il est parti, l'anal gonzo a perdu de sa superbe, je dis pas tout cela pour plaisanter je suis sérieux !

BEAAAAAAAAAAAAAAAAAM !!!
http://www.youtube.com/watch?v=iXVDbVW9jFU

GLOBOX,
Une femme au trou du cul explosé (ou en chou fleur) est une femme épanouie !

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93500
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: NIKKI RIDER

Post by PIERRE WOODMAN »

Ce post est probablement le meilleur que tu as posté sur ce forum ! Un humour top et bien froid mais qui m'a fait pisser de rire ! Bravo !
Pour info, il est divorcé de sa femme ( pas sympa du tout ) et aujourd'hui vit avec une femme superbe, très grande, sportive de haut niveau, corps de folie, très sympa, avec une des bouches les plus excitantes que j'ai vu dans ma vie ! Elle attend son deuxième enfant de lui !!! Il est heureux et adore sa reconversion ...

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

Post Reply