NAOMI WOODS

Comment and ask everything about each auditioned girls during the Woodman Casting X. Exclusive informations inside.
Rosbergue
Padawan
Posts: 90
Joined: Mon Sep 05, 2016 12:16 pm

Re: NAOMI WOODS

Post by Rosbergue »

So who is handsome?
In my opinion these are beautiful:
KASEY WARNER
ALEX GREY
BABY JEWEL
MIA MALKOVA
ALEX BLACK
SYDNEY COLE, etc...,Taste is equal to cu
Each one has its own.

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93550
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: NAOMI WOODS

Post by PIERRE WOODMAN »

Right !!! But me too I think Naomi is very pretty ...

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

slevinho
Guru
Posts: 166
Joined: Tue Feb 24, 2015 3:27 pm

Re: NAOMI WOODS

Post by slevinho »

She wants a big payment check for her first anal !
So we have to wait untile Greg Lansky offers her a deal :)

LondonBoy
Guru
Posts: 118
Joined: Wed Feb 04, 2015 7:12 pm

Re: NAOMI WOODS

Post by LondonBoy »

Okay Pierre...we will keep the faith..!!!

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93550
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: NAOMI WOODS

Post by PIERRE WOODMAN »

Slevinho maybe you should listen her interview and understand the things are not so simple !!!
Naomi like most girl in the industry loves money yes, but as I said often, the notes are not always a solution when a girl is pretty with a tight butthole and can earn 10 k in few days with her pussy ...

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

User avatar
radioactif
Guru
Posts: 3349
Joined: Thu Apr 15, 2010 6:26 pm

Re: NAOMI WOODS

Post by radioactif »

Une poupée comme ça dans une scène anal ça casse l'audimat , je comprends qu'il ait combat pour l'avoir ! Merci pour cette interview en esperant que la belle repasse te voir avec cette fois un beau cadeau à la clé !

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93550
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: NAOMI WOODS

Post by PIERRE WOODMAN »

Mais ce n'est pas une question de combat !!!
Toi non plus tu n'as pas écouté ou compris ce qu'elle a expliqué à propos de son cul !!!
Franchement vous êtes lourds les gars parfois ...

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

User avatar
radioactif
Guru
Posts: 3349
Joined: Thu Apr 15, 2010 6:26 pm

Re: NAOMI WOODS

Post by radioactif »

Ce n'est pas réellement ce que j'ai voulu dire , je voulais juste dire que je comprends que les producteurs veulent casser leur audimat en nous offrant l'anal d'une poupée pareil ! Après la décision lui appartient , je ne parlais pas du tout de ce qu'elle disait , juste de l'envie des productions de la convaincre !

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93550
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: NAOMI WOODS

Post by PIERRE WOODMAN »

Mais là encore tu joues en touche. Écoute ce qu'elle à dit bordel et tu verras que personne à part moi n'a plus essayé de la convaincre depuis le début de cette année !!!
Cette situation changera peut-être dans le futur mais pour le moment tout est en stand by et c'est elle qui contrôle le jeux sans que ce soit une question d'argent ...

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

User avatar
radioactif
Guru
Posts: 3349
Joined: Thu Apr 15, 2010 6:26 pm

Re: NAOMI WOODS

Post by radioactif »

Mais là encore comme elle l'explique c'est la situation qui prime , donc pour le moment rien n'est joué c'est juste psychologique , d'autres sont passées par là et sont les reines de la discipline desormais , rien de dramatique , faut juste qu'elle le veuille !

Post Reply