LEXI LOWE

Comment and ask everything about each auditioned girls during the Woodman Casting X. Exclusive informations inside.
trevrep
Newb
Posts: 2
Joined: Tue May 13, 2014 10:06 pm

Re: LEXI LOWE

Post by trevrep »

Yes - please! I am desperate to see the scene

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93565
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: LEXI LOWE

Post by PIERRE WOODMAN »

Be a bit patient ...

Our dear Lexi did a nice tweet to Alyssa Devine !!!
Tweet.png
PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

C0nand0
Guru
Posts: 1333
Joined: Mon Oct 01, 2012 7:54 pm

Re: LEXI LOWE

Post by C0nand0 »

Please God, let a WUNF happen with you and them.
I'm looking forward to the WUNF's with you and them separately like crazy.

But the three of you in one video?
Would be magic.

Darren73
Guru
Posts: 400
Joined: Sun Feb 23, 2014 1:30 pm

Re: LEXI LOWE

Post by Darren73 »

Lexi hasnt appeared in a hardcore scene for a while sort of get the feeling she may have had enough of it i do hope thats not the case any chance you can send her a message pierre to see if thats true. Saying that pierre i shouldnt complain we all got the chance to see her in several b/g scenes so should be happy for that.

User avatar
radioactif
Guru
Posts: 3349
Joined: Thu Apr 15, 2010 6:26 pm

Re: LEXI LOWE

Post by radioactif »

C'est quoi ces histoires de personnes qu'elle aurait arnaquée en faisant payer des visios qu'elle n'a jamais fait des tas de gars ce sont plains d'une histoire de ce genre !

User avatar
Lexi_Lowe
Padawan
Posts: 16
Joined: Sat Feb 22, 2014 12:39 pm
Contact:

Re: LEXI LOWE

Post by Lexi_Lowe »

radioactif wrote:C'est quoi ces histoires de personnes qu'elle aurait arnaquée en faisant payer des visios qu'elle n'a jamais fait des tas de gars ce sont plains d'une histoire de ce genre !
vous devriez obtenir vos faits directement sur moi avant de parler des déchets et cesser de croire les paroles d'idiots

deanob73
Guru
Posts: 488
Joined: Fri Aug 20, 2010 9:51 am

Re: LEXI LOWE

Post by deanob73 »

Lexi_Lowe wrote:
radioactif wrote:C'est quoi ces histoires de personnes qu'elle aurait arnaquée en faisant payer des visios qu'elle n'a jamais fait des tas de gars ce sont plains d'une histoire de ce genre !
vous devriez obtenir vos faits directement sur moi avant de parler des déchets et cesser de croire les paroles d'idiots
This kiwi boy needs to brush up on his French. Don't know if I can trust Google translate :lol:

User avatar
PIERRE WOODMAN
The Spider
Posts: 93565
Joined: Thu Feb 19, 2009 2:48 pm
Location: All
Contact:

Re: LEXI LOWE

Post by PIERRE WOODMAN »

Radioactif had his ass spanked by the queen herself !!! Waow !!! :lol: :lol: :lol:

Je crois que tu ne viens pas de te faire une amie Radioactif ... je n'étais pas au courant de ces histoires. Où as tu entendu de telles stupidités ???
Connaissant l'honnêteté de Lexi Lowe je doute serieusement que ce soit la vérité ...

I believe you didn't get a new friend today Radioactif ... I was not aware of these stories. Where did you hear such nonsense ???
Knowing honesty of Lexi Lowe I seriously doubt that this could be the truth ...

PW
“Nobody is jealous of the losers, only the winners attract the jealousy and hatred of idiots. That explains who my enemies are!”
I feel 2024 will be my best year ever !!!

Darren73
Guru
Posts: 400
Joined: Sun Feb 23, 2014 1:30 pm

Re: LEXI LOWE

Post by Darren73 »

Well said Lexi, nothing worse than people making false accusations against someone without proof. I would suggest Radioactif you own Lexi an apology at least not that she would accept it but you should try. Hope to see your wunf scene soon Lexi we have all been moaning at pierre to release it :)

User avatar
radioactif
Guru
Posts: 3349
Joined: Thu Apr 15, 2010 6:26 pm

Re: LEXI LOWE

Post by radioactif »

PIERRE WOODMAN wrote:Radioactif had his ass spanked by the queen herself !!! Waow !!! :lol: :lol: :lol:

Je crois que tu ne viens pas de te faire une amie Radioactif ... je n'étais pas au courant de ces histoires. Où as tu entendu de telles stupidités ???
Connaissant l'honnêteté de Lexi Lowe je doute serieusement que ce soit la vérité ...

I believe you didn't get a new friend today Radioactif ... I was not aware of these stories. Where did you hear such nonsense ???
Knowing honesty of Lexi Lowe I seriously doubt that this could be the truth ...

PW
Je me renseignais et me doutais bien que c'était des histoires , je n'accuses personne et n'ai pas l'intention de le faire, je voulais juste savoir c'était quoi ces conneries .
Surtout me connaissant dans mes commentaires sur ce forum et connaissant ma bonne foi, cette agression était inutile, je suis fan de Lexi, j'étais juste inquiet de ces accusations et voulais en savoir plus, c'est tout , il faut arrêter d'imaginer que je juges et j'accuses, ce n'est pas du tout mon genre, je suis plutôt avocat, j'aimes m'appuyer sur des preuves plutôt que des conjectures !
Quand au gifles , elle peut m'en donner tant qu'elle veut ne serais-ce que reçevoir une gifle de sa part je me considererais comme chanceux ! :) :) :) :)

Post Reply